a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Την φωτογραφία την βρήκα στο enkripto σημειώνοντας πως 1800 επιπλέον συνοριοφύλακες και πλωτά, θα φυλάνε φράκτη και σύνορα.  Και ερωτώ εγώ η "μικρή χαζή" τον κ. Δένδια που νοιάζεται για την "φραγή" του Έβρου για να μην είμαστε ξέφραγο αμπέλι, "τις ορδές των μεταναστών που φοβάται με τα γεγονότα της Συρίας, με κοτετσόσυρμα θα τα σταματήσει ;;  Περίφραξη οικοπέδου κάνατε ;;  Και πόσα λεφτά ξοδέψατε, για να έχω προσφορά για το δικό μου (!!) "
Ο "ΦΡΑΚΤΗΣ" ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ

Την φωτογραφία την βρήκα στο enkripto σημειώνοντας πως 1800 επιπλέον συνοριοφύλακες και πλωτά, θα φυλάνε φράκτη και σύνορα.  Και ερωτώ εγώ η "μικρή χαζή" τον κ. Δένδια που νοιάζεται για την "φραγή" του Έβρου για να μην είμαστε ξέφραγο αμπέλι, "τις ορδές των μεταναστών που φοβάται με τα γεγονότα της Συρίας, με κοτετσόσυρμα θα τα σταματήσει ;;  Περίφραξη οικοπέδου κάνατε ;;  Και πόσα λεφτά ξοδέψατε, για να έχω προσφορά για το δικό μου (!!) "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου