a.readmore { /* CSS properties go here */ }
Καλώς ορίσατε στην μάχη της Αναζήτησης.

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Λέω λοιπόν απόψε να ονειρευτούμε όμορφες περιοχές, να κολυμπήσουμε σε πεντακάθαρα νερά εξαγνισμού, να ταξιδέψουμε όπου περνά ο νους και η καλή μας φαντασία και δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ σίγουρα θα κοιμηθώ στο αστρόφωτο κρεβάτι της προ τελευταίας φωτογραφίας.  
Όσο για τα λουλούδια στους όμορφους χρωματιστούς τενεκέδες, τα χαρίζω με όλη μου την καρδιά σε καθένα από σας.  Νάγια.


Λουλούδια μου, πριν προχωρήσω στα ευτράπελα της εποχής μας, ας χαρεί το μάτι μερικές ομορφιές και χρώματα.

Λέω λοιπόν απόψε να ονειρευτούμε όμορφες περιοχές, να κολυμπήσουμε σε πεντακάθαρα νερά εξαγνισμού, να ταξιδέψουμε όπου περνά ο νους και η καλή μας φαντασία και δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ σίγουρα θα κοιμηθώ στο αστρόφωτο κρεβάτι της προ τελευταίας φωτογραφίας.  
Όσο για τα λουλούδια στους όμορφους χρωματιστούς τενεκέδες, τα χαρίζω με όλη μου την καρδιά σε καθένα από σας.  Νάγια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου